Tuesday, June 16, 2009

Berkongsi Pendapat Mengenai Produk BestArif Dan Kewujudan RajaMinda

Salam & Selamat Sejahtera

Disini saya ingin mengambil kesempatan untuk membincangkan isu-isu peniagaan secara online amnya dan kewujudan RajaMinda khususnya. Seperti yang anda sedia maklum, masih panas dan masih baru kita dengar produk kesihatan minda berjenama BestArif telah melancarkan laman web e-dagangnya pada bulan lepas.

Berikutan pelancaran ini, bagi setengah pengguna amatlah beruntung kerana dengan lebih mudah untuk mendapatkan produk ini dan yang penting pesanan boleh dibuat 24 jam sehari dan diproses hari berikutnya selepas pembayaran secara online atau deposit wang (ATM).

Bagi usahawan-usahawan internet pula, dengan kemunculan peluang mendapatkan duit sampingan merupakan peluang yang tak dapat dilepaskan lagi... dengan hanya menyebarkan peluang ini, mereka kemungkinan akan mendapat pulangan yang menarik serta berpeluang menikmati pendapatan sampingan yang lumayan.

Bonus Tajaan, benilai RM30.00 adalah satu bonus yang tidak patut dilepaskan. Jadi, dengan setiap tajaan anda yang sudah diaktifkan.. anda bakal menerima RM30 x seorang.
Selain itu anda juga bakal menikmati potongan harga sebanyak 20% untuk setiap belian (tidak termasuk kos penghantaran). Ingat!! ini bukanlah jual e-book atau video atau tutorial tetapi produk kesihatan minda untuk semua peringkat usia dan yang penting produk ini sememangnya akan terjual dengan sendirinya dan berada dipasaran hampir bertahun-tahun yang lepas.

Keunikan RajaMinda terletak pada :
(i) sistem onepool autoplacement, sistem akan sendiri menyusun ahli dibawah anda.
(ii) sesiapa yang membeli mengunakan laman web peribadi anda, secara automatik komisyen 20% akan diberikan kepada anda! walaupun pembeli tidak berdaftar sebagai ahli aktif.
(iii) jika anda aktif, setiap belian anda akan mendapat potongan sebanyak 20% dari jumlah produk yang dibeli (tidak termasuk kos penghantaran).

Sekian,
Shahrol Nezam


p/s: harap catatan saya ini dapat membantu anda diluar sana membuat keputusan yang bijak dalam menyertai program ini.. namun tidak dinafikan positif info lebih dari negatif (sebab rasa tak serious sangat).. jadi saya mengalu-ngalukan pendapat semua untuk berkongsi...

No comments:

Post a Comment